Nabízíme
- komplexní řešení outsourcingu v CZ a SK
- průzkum dodavatelského trhu
- vyhledávání potencionálních dodavatelů
- zpracování auditu podle metodiky ISO 9001
- převzetí odpovědnosti za komunikaci mezi firmami
- zprostředkování nákupu
- přímé dodávky
Obvyklý postup spolupráce mezi námi a našim klientem:
Kontakt se zákazníkem první rámcové vyjasnění jeho potřeb
cílem tohoto kroku je porovnat potřeby zákazníka s našimi kompetencemi
Detailní vyjasnění potřeb zákazníka
probíhá obvykle formou návštěvy u zákazníka. Cílem je jasná technická a obchodní specifikace požadovaných výrobků a služeb.
Definování rozsahu spolupráce
výsledkem kroku je definovaný rozsah spolupráce mezi CZ SYNERGY a zákazníkem
Vytvoření poptávky
tento krok realizuje zákazník sestavením konkrétní poptávky
Vyhledání vhodných potencionálních dodavatelů
CZ SYNERGY na základě získaných informací o potřebách zákazníka a konkrétní poptávky vytypuje a osloví potencionáloní dodavatele.
Vytvoření nabídek
CZ SYNERGY přehledně zpracuje a předloží nabídky jednotlivých potencionálních dodavatelů.
Rozhodnutí o dodavateli zkušebních zakázek a vystavení zkušebních objednávek
realizuje zákazník na základě předložených nabídek.
Zajištění realizace první zkušební objednávky
CZ SYNERGY zajistí přenos technických a obchodních požadavků
Vyhodnocení kvality a termínů
Realizuje zákazník na základě první dodávky
Zpětná vazba dodavateli
CZ SYNERGY informuje na základě vyhodnocení zákazníka dodavatele a sjedná nápravná a preventivní opatření k odstranění případných nedostatků
Zajištění auditu
V případě, že zákazník požaduje provedení zákaznického auditu, CZ SYNERGY zajistí asistenci během auditu nebo případně provede audit sám a výsledky podstoupí zákazníkovi.
Zajištění sériových dodávek
CZ SYNERGY je připraveno i po navázání spolupráce zákazníka a dodavatele dále poskytovat podporu a servis především při komunikaci, řešení technických a obchodních záležitostí a případném dalším rozvoji spolupráce.